Na blogu

Wciśnij enter aby wyszukać

Blog

Gosia Zimniak / Blog (Strona 10)
  • Wszystko
  • BIZNES
  • BUDOWANIE MARKI
  • CZAS WOLNY
  • INFOGRAFIKI
  • KOMUNIKACJA WIZUALNA
  • KREATYWNOŚĆ
  • ROZWÓJ
content marketing

Czym jest content marketing i dlaczego freelancer powinien się nim zainteresować?

Jeśli działasz w internecie, prowadzisz bloga lub po prostu własnymi siłami promujesz swój biznes, na pewno obiło Ci się o uszy stwierdzenie „content is the king”. Dlatego swój blog czy stronę zapełniasz regularnie contentem, czyli treścią… Jednak czy to, co tworzysz i publikujesz ma naprawdę znaczenie w kreowaniu Twojej marki i wspiera sprzedaż Twoich usług lub produktów?

uważność

Co ma uważność do biznesu? – rozmowa z Agnieszką Szczepaniak

 

Czym jest uważność?  Jak ją praktykować i w ogóle jakie korzyści może dać osobie prowadzącej własny biznes? O to wypytałam eksperta z tej dziedziny – Agnieszkę Szczepaniak, która jest Zen Coachem, terapeutą TSR, praktykiem Soul Body Fusion. Agnieszka od ponad 11 lat działa w biznesie wspierając ludzi i procesy w zakresie sprzedaży, rekrutacji i szkoleń. Poza tym tworzy stronę terazcoach.pl.

Projekty własne, czyli zostań swoim wymarzonym klientem

projekty_prywatne

Robienie tego, co się lubi – to częsta motywacja do przejścia z etatu na freelance. I na pewno wielu freelancerów na początku swojej drogi wie dokładnie, jakie zlecenia chce realizować. Jednak zaryzykuję stwierdzenie, że nie każdy freelancer może przebierać w zleceniach, wybierając tylko te z półki wymarzonych. A może samemu zostać swoim wymarzonym klientem? Zrobić to, co w duszy gra i przy okazji przyciągnąć nowe zlecenia? Jak? Angażując się w projekty własne.

Co to znaczy „Być kobietą biznesu”? [INFOGRAFIKA]

Zdjęcia kobiet biznesu na okładce przykuły moją uwagę. Tak naprawdę myślałam, że na tę sporą objętościowo książkę (bo 521 stron, duży format, a była zafoliowana) będą się składać wyłącznie wywiady z bardziej lub mniej mi znanymi kobietami biznesu – z Anną Dymną, Krystyną Jandą, Małgorzatą i Agnieszką Kotlonek, Dorotą Soszyńską,  Sonią Wędrychowicz-Horbatowską, Lucyną Wieczorek.

Jak wprowadzić spokój do życia swojej marki – rozmowa z Moniką Pabijańską

supermenka_monika

supermenki_banner

Monika Pabijańska – architektka marek, właścicielka działalności pod nazwą archetika. Kiedy pierwszy raz zajrzałam na jej stronę, oferta wydała mi się bardzo oryginalna… produkcja marek w wersji slow, strategie wbrew regułom, brand coaching pionierów, „ale tylko tych, którzy mają odwagę iść pod prąd”. Dlatego zaciekawiona postanowiłam wypytać Monikę o jej działalność, a także o to, jak udaje jej się łączyć prowadzenie własnego biznesu z macierzyństwem. Zapraszam do lektury wywiadu!